Kinderen zijn normaal gesproken vergeetachtige mensen. Hoezeer we ze ook proberen te leren winkelen en verantwoord met hun uitgaven om te gaan, we vergeten de dingen die er echt toe doen, zoals hun comfort. We vergeten ze nieuwe onderkleding, ondergoed en sokken en sandalen te geven, lang voordat ze zelfs maar naar school gaan of hun bedje verlaten. Niets maakt onze kinderen blijer dan een nieuw paar handschoenen, maar hoe weten we welk merk we moeten kopen? Er zijn honderden verschillende fabrikanten en elk van hen heeft een reputatie.
De uitspraken van de consument zijn duidelijk, zelfs als veel kaartbedrijven en fabrikanten concurrenten zijn, beweren ze allemaal de beste te zijn. Het is het beste om vast te houden aan wat is gevestigd en gerenommeerd. Er zijn nieuwe fabrikanten die aangeslagen zijn en nieuwe producten aanbieden. Maar er zijn ook de klassieke merken die al jaren meegaan en bekend staan om hun comfort en kwaliteit.
Welk merk?
Het is een bekend feit dat kinderen merken met dezelfde consistentie leuk vinden. Kinderen houden van de beproefde producten die we allemaal hebben en waarmee we zijn opgegroeid. Ze voelen zich ook veiliger bij merken waarmee we zijn opgegroeid.
Stijl is een andere reden. Kinderen willen erbij horen en geaccepteerd en speciaal worden. Ze willen in een menigte passen of het populaire type zijn. Ze voelen zich aangetrokken tot bekende gezichten en merken die we ons hele leven al kennen.
Accessoires zijn een groot deel van de aantrekkingskracht voor sommige kinderen. Ze willen de nieuwste rages dragen en koste wat kost in de schijnwerpers staan.
MUST HAVEmetica
cosmetica worden door sommigen afgekeurd als elitair en oppervlakkig. Terwijl veel cosmeticabedrijven proberen om aan deze menigte tegemoet te komen, zou WISCONS geen moeite moeten hebben om te concurreren. Je kunt een gewone fles parfum hebben, Aderence Dupont's "Cacharel" voor vrouwen of tenzij je brutaal wilt zijn; u kunt kiezen voor een Tria Beauty high-end cologne voor mannen.
cosmetica is gemaakt voor elke persoonlijkheid en elke stemming. Het moet niet worden gezien als een loutere hobby. De selectie van damesparfums van WISCONS is uitgebreid en omvat vakanties, bars, speciale evenementen en meer. Stimulator kan u bijvoorbeeld helpen te ontspannen en bij te komen bij het vieren van bruiloften, strakker worden voor een speciale gelegenheid of indruk maken op een speciaal iemand. De geuren zijn Summer in Paris, Silk L'Instant, Spacecr synth en meer.
1927
betoverde kerst